20/10/16

Primeira biografía (non oficial) de Ismaíl

Creo que Carmen abriu unha nova vía para as investigacións de aula: a vida e as aventuras de Ismaíl. Agora foron Tomas e Luis os que se puxeron a descubrir, e por suposto que o conseguiron. Tomás presenta, por exemplo, a primeira biografía non oficial deste ser máxico. E Luis publica un debuxo incrible e descoñecido sobre a Guerra das Galaxias ou Star Wars…, onde tamén estaba Ismaíl! Por iso estamos un pouco abraiados.

Tomás escribiu:

Ismaíl é un gnomo de 2.618 anos que veu desde un lugar remoto da India chamado Saidabad. Esa aldea era un lugar máxico, porque toda persoa boa que pasaba por alí, convertíase nun gnomo máxico. Ismaíl naceu alí un 21 de setembro…

[Preme para ler máis]

Luis debuxou:

21 comentarios:

Luigiman dijo...

Mola moito o debuxo.

Luigiman dijo...

Estou traballando en outro...

Mario Aller dijo...

Tes razón, Luis, e tamén mola moito a biografía que fixo Tomás... :-)

Luigiman dijo...

Xa o sei.

Luigiman dijo...

Tomás o fixo moi ben.

Tomás dijo...

Gracias Luis!! A min tamén me gusta o teu debuxo!😉

Uxía dijo...

Moi ben os dou unha biografía e un debuxo incríble!!😊

Ismail de Saidabad dijo...

Ai, xa non me lembraba da historia do debuxo de Luis... Foi un momento moi fermoso cando tiven que axudar a Han Solo e á princesa Leia do ataque daqueles malvados, que eran malos pero malos de verdade. Menos mal que aprendera a loitar coa espada galáctica dos Jedis, pois senón tamén acababan comigo...
:-)

Ana (nai de Carmen) dijo...

Eu creo que xa é tempo de que Mario e Ismail nos conten algunha historia desas que viviron xuntos... ;) Moi boa a biografía Tomás! E o debuxo tamén precioso Luis! Sodes uns artistas!

elias dijo...

que bonita biografia la de ismail

Saúl dijo...

Muy graciosa la historia Tomás, y Luis un dibujo precioso ;)

este dijo...

tomas muy buena biografìa, y luis nencantame o teu debuxo!!!!!!

elias dijo...

que bonito el dibujo de luis, que idea la de star wars.Me pregunto de donde saco la idea?

Luigiman dijo...

Moitas grazas rapaces. o agradezo moito.

Camen dijo...

Me encanta o teu debuxo Luis!! E Tomas tamen me encanta a tue biografia de Ismail!!

Lucas dijo...

moi chulo o debuxo e a biografia e moi boa

Nerea dijo...

O debuxo e moi bo e a biografia tamen felicitacions.

Tomás dijo...

Moitas grazas a todos por comentar!

Erika Alexandra Rivera Otaño dijo...

Muy bonito les quedo la biografia de ismail me gusto el dibujo de luis

Unknown dijo...

Me encanta o teu debuxo, Luis ;)

Andrea Vázquez dijo...

Tomás e moi divertida a historia