6/4/17

Le e xoga con Gianni Rodari

O libro Contos para xogar foi escrito por Gianni Rodari. Está formado por 20 historias breves, pero cada unha ten tres finais, a escoller por cada lector ou lectora.

Nesta actividade deberás elixir e ler unha das historias dese libro, e logo seleccionar o final que máis che guste. Despois farás a túa propia cartografía para comprender ben esa historia. Lembra que a lectura é a nosa maneira de loitar contra Fahrenheit, o monstro devorador de libros e lectores.

Así que sen máis que dicir, aquí está o libro enteiro:

P.D.: Se che gusta a lectura dixital, tes que sabes que esta versión de Contos para xogar pertence ao sitio Libros del Rincón. Hai moitos máis libros para investigar…

23 comentarios:

Elias dijo...

A mí me gustó mucho el libro Aquellos pobres fantasmas,es muy divertido.

Nerea dijo...

Acabo de ver o post e non podo facer nada agora.

lucia dijo...

que libros mas bonitos.Sobre todo los de Gianni Rodari

Uxía dijo...

Eu elixin taxi para as estrelas☺☺

Mario Aller dijo...

Ben feito, Uxía. A ver se os demais tamén elixen para saber dos vosos gustos.
:-)

Tomás dijo...

que guayy, tes razón lucía!!

Mario Aller dijo...

Tomás, moitas grazas por ese biscoito. Os regalos que se fan sen esperar nada a cambio son os melores...
:-)

Carmen dijo...

A min me gustou moito "aquellos pobres fantasmas

Estela📍 dijo...

A min gustarme moito o de taxi para as estrelas⭐

Nerea dijo...

Eu elexin voces nocturnas!!!

Nerea dijo...

Hola a todos que tal a semana santa???

AlexCastro Castro Neira dijo...

Hola Nerea, ben. Semana de calor¡¡¡¡¡

AlexCastro Castro Neira dijo...

Eu elexin El perro que no sabía ladrar

Carmen dijo...

Nerea, eu o estou pasando fenomenal!!

Nerea dijo...

Si Alex tes moita razon!!!

Uxía dijo...

Bueno, semana con calor pero con algunhas nubes, Alex!!☁🌞⛅

Nerea dijo...

Tamen tes ti razon Uxia.

Nerea dijo...

Vou ler os alguns dos contos que elexichedes.

Nerea dijo...

Encantanme a orixinalidade de Gianni Rodari.
O dos tres finais e moi guay.

Carmen dijo...

Unha pregunta Mario: a ficha de lectura está en galego, e o libro de Gienni Rodari está en castelán... En que idioma fago a ficha de lectura??

Mario Aller dijo...

Carmen, entre nós o normal é usar a lingua da historia. E como non se dixo nada, así é...
:-)

candela dijo...

Encantame este post.

Uxía dijo...

Carmen eu fíxeno en castelán porque o conto estaba en castelán☺☺